Yaşam alanlarının ihtiyaç ve güvenlik açıklarının tespiti ile oluşturulan özel güvenlik paketleri sayesinde, kötü niyetli kişileri uzakta tutan Kale Alarm, normalleşme süreci ile birlikte Haziran ayında pandemi öncesi aylık abone rakamlarını yakaladı. Kale Alarm Temmuz ayında ise kurulduğu günden bugüne en yüksek aylık abone rakamına ulaşarak, kendi satış rekorunu kırdı.
Mümkün olan en fazla sayıda insana ulaşarak, onları ve sevdiklerini güvence altına almayı hedefleyen Kale Alarm; normalleşme sürecine geçilmesiyle birlikte, Haziran ayında pandemi öncesi aylık abone rakamlarını yakaladı. Teknolojik altyapıya sahip Alarm İzleme Merkezi sayesinde, 7 gün 24 saat kesintisiz koruma sunan marka, Temmuz ayında ise Kale Alarm tarihinde tüm zamanların aylık satış rekorunu kırarak, en yüksek aylık abone sayısına ulaştı.
En iyi müşteri deneyimi Kale Alarm’dan
Şu anda yaklaşık 60 bin aboneye güvenlik hizmeti sunan Kale Alarm, KALE markasının yarattığı güveni, abonelerine 7 gün 24 saat yaşatmayı hedefliyor. Kurulduğu ilk günden itibaren bu vizyonla hizmet veren Kale Alarm; Şikayetvar.com'un istatistik raporlarına göre ‘Güvenlik ve Alarm Sistemleri’ sektöründe bir çok alt kırılım ile birlikte birinci olarak, ‘Müşteri Memnuniyetini En İyi Sağlayan Marka’ seçildi. Kale Alarm bu kapsamda elde ettiği yüzde 94’lük müşteri memnuniyeti skoru sayesinde, tüm sektörleri kapsayan memnuniyet sıralamasında ise 7. oldu.
Kale Alarm, yeni nesil teknolojik altyapısı ve özel dedektörleri sayesinde yangın, sağlık problemleri, gaz kaçağı, panik ve tehdit gibi acil müdahale gerektiren durumlara karşı anında önlem alınmasını sağlıyor.